Odpovědi na nejčastější dotazy

Jak probíhá platba?
Pokud se přihlásíte s dostatečným předstihem, obdržíte od nás zálohovou fakturu. Pokud zálohovou fakturu neobdržíte, je podstatné, zda jste obdrželi potvrzení o zaregistrování přihlášky a na seminář můžete přijít. Po skončení semináře od nás poštou obdržíte fakturu.

Zajišťujete ubytování?
Ubytování bohužel nezajišťujeme, ale rádi Vám na požádání doporučíme hotely v okolí místa konání a zašleme na ně kontakty.

V kolik akce začíná?
Všechny naše akce začínají v 9:00 hodin a končí zpravidla v 17:00, pokud není uvedeno jinak. Registrace účastníků probíhá od 8:30.

Jaké jsou možnosti parkování?
Většina hotelů, se kterými spolupracujeme, má hotelové garáže, parkování si účastníci však hradí sami. Pokud nás budete kontaktovat, rádi Vám poskytneme konkrétnější informace.

Je zajištěno občerstvení?
Pro účastníky semináře je zajištěn oběd i občerstvení po celý den.

Kdy dostanu materiály ke kurzu?
Na místě konání akce obdržíte od asistentky sborník přednášek, blok na poznámky a propisku. V případě zájmu je možné se domluvit s lektorem a po skončení semináře Vám zašleme prezentaci v elektronické podobě.

nahoru
© 2024 Controller Institut