business & analytics forum
Helena Sochrová14.5.2019
Chytré firmy investují do datové analytiky v marketingu, prodeji, výrobě, logistice, protože včasná a přesná data jsou cennější zlata.
Poučte se od chytrých firem, jak krotí data ve prospěch businessu.
Intuice nestačí. Firmy čelí narůstající záplavě dat, posilují své analytické schopnosti a hledají způsob, jak z nich vyčíst víc než konkurence.
Některé to zvládají na úrovni okresního přeboru, jiné jsou již adepty na olympiádu. Posláním BA fóra je seznámit Vás se zkušenostmi firem, které hrají v oblasti digitalizace první ligu.
1) Idea Hub - Diskuzní panel
- Chytré firmy mění pravidla hry
- Data jako aktivum digitálního věku
- Robotizace a strojové učení
2) Analytics Insights
- Zralost organizace v práci s business daty
- Příprava personálu a datová gramotnost
- Decentrální analytika a vizualizace pro podporu rozhodování
- Big Data – těžba a propojování dat ve velkém
- Aplikace prediktivního modelování
- Umělá inteligence v analýze dat: robot versus člověk
3) Operation Insights
- Aplikace datové analytiky, plánování a simulací v průmyslu
- Využití inteligentní sensoriky ve výrobě a logistice
- Digitalizace napříč dodavatelským řetězcem
- Industry 4.0 a Digital Factory
3) Customer Insights
- Profilace, segmentace a personalizace v marketingu
- Cross-selling, up-selling, hodnota zákazníka
- Automatizace procesů k zákazníkům, využití AI
- Praktické příklady využití Big Dat a datové analytiky v marketingu a prodeji
Více informací včetně možnosti přihlášení ZDE.
Těším se na setkání na konferenci.
Helena Sochrová
tel: +420/226 211 690
mobil: +420/724 302 410
email: helena.sochrova@controlling.cz
Další články
Všichni to známe. Dny, týdny, možná i měsíce tvrdé práce na tom dokonalém reportu. Konečně dosáhneme momentu, kdy je vše vyladěno do posledního detailu, a je nám poskytnuto to magické uznaní našeho mistrovského díla. Controller se na chvíli cítí jako král světa reportingu. Všichni zbožňují váš report a zdá se, že svět je krásné místo. Ale pak, náhle, jeden nešťastný den přijde email nebo zpráva s otázkou: „Hej, ten report, který obvykle používám... něco s ním není v pořádku. Můžeš se na to podívat?“ A tak začíná naše dobrodružství.
Finanční gramotnost podnikových manažerů je podmínkou přežití v globální konkurenci. A ví to váš finanční ředitel?
Existuje mnoho typů otázek. Některé otázky si můžete klást jen proto, že vás baví hledat odpověď („Proč mne mají všichni tak rádi?"), některé otázky provokují k akci („Neměl bych jí/jemu zavolat?") a pak jsou tu bohužel také otázky zneklidňující („Není na čase přestat s ...?"). Následující otázky, pevně věřím, spojují všechny popsané motivy v obráceném pořadí: nejprve vyvolají neklid, a potom, jak doufám, povedou k akci, která vás bude bavit. Aspoň tehdy, jste-li controlleři tělem i duší.
Kolegové z České asociace pro finanční řízení (CAFIN) mají nový projekt. Říkají mu CFO OUTLOOK. Rozhodli se vydávat své čtvrtletní odhady vývoje uvedených ukazatelů - meziroční inflace v ČR, PRIBOR a kurzy CZK/EURO a CZK/USD