Controller Institut

Komplexní školení pro
finance a controlling
První a jediní v ČR
Více

Odpovědný manažer

Helena Sochrová
helena.sochrova@controlling.cz
+420 226 211 690
+420 724 302 410
Stáhnout v PDF (37.12 KB)
Objednat
Popis

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting.

Lektor

Radek Káňa
Radek Káňa, finanční controller
AVAST Software s.r.o.
Rostislav Sicha
Rostislav Sicha, Business Insider a odborník na controlling, SAP
Vladimír Sirotek
Vladimír Sirotek, Ředitel rozvoje produktu a služeb
Dotykačka ČR s.r.o.

Obsah

Klíčové otázky:

• Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin?
• Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat?
• Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka?
• Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka?
• Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky?
• Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně?
• Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně?
• Chcete lépe cílit vaše kampaně?
• Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby?
• Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup?

Obsah:
• Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe
• Marketingový a prodejní reporting
• Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti
• Akvizice zákazníků – mnoho anonymních zákazníků (maloobchod) versus individuální přístup (firemní zákazníci)
• Analýza odchodů zákazníků včetně analýzy zákazníků náchylných k odchodu od firmy
• Analýza nákupního koše – asociační a sekvenční analýza, základ pro nabídkové balíčky a cílení kampaní
• Cross sell a Up sell kampaně – zvýšení hodnoty zákazníka
• Provádění analýz, zjišťování kořenových příčin, navrhování doporučení

Cílová skupina
  • Analytici (oblast marketing, prodej)
  • Business konzultanti
  • Vedoucí projektů
  • Zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • Všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • Všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum :)
  • Parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Místo a čas

Místo:Školicí centrum Controller Institut NUSLE, Praha 4   Přidat událost do kalendáře  
Datum:29. - 30. 11. 2018
Čas:09:00 - 16:00
Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

Cena

Základní cena: 11.900 Kč + 21% DPH
Snížená cena:10.353 Kč + 21% DPH
Snížená cena platí pro členy CAFINu a pro 2 a více osob z jedné společnosti.

Chcete proškolit více osob ze své firmy? Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
Více informací o firemních školeních na míru.
Objednat

Odpovědný manažer

Helena Sochrová
helena.sochrova@controlling.cz
+420 226 211 690
+420 724 302 410
Stáhnout v PDF (37.12 KB)

Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2017 Controller Institut