Controller Institut

Odpovědný manažer

Iveta Bajgarová
iveta.bajgarova@controlling.cz
+420 724 302 410
+420 226 211 696
Hygienická opatření v Controller Institutu
Systémy treasury managementu v podnikové praxi

Systémy treasury managementu v podnikové praxi

Jak nastavit a zavést systémy treasury managementu
akce již proběhla
nový termín bude upřesněn - informujte mě

Prezenční školení
Základní cena 11.000 Kč + 21% DPH
Snížená cena 9.570 Kč + 21% DPH
+ BONUS: měsíční členství profesního streamu FITCO zdarma

Popis

Cílem semináře je sdílet zkušenosti a poskytnout tipy a doporučení pro nastavení a zavedení systému treasury managementu. Získáte přehled o tom, jakou roli představuje treasury manager ve firmě a co se od něj očekává.
 

Obsah

Treasury management - pohled a zkušenosti Ondreje Simona

  • organizační začlenění a struktura
  • vnitřní řídící akty
  • role a úkoly treasury managera
  • spolupráce s ostatními útvary firmy
  • nastavení zodpovědností

Centralizace vs decentralizace

SLA na finanční služby – transfer pricing

Treasury policy

Výběr a spolupráce s bankou

Konstrukce a optimální nastavení bankovních účtů Společnosti vs Skupiny

Bankovní produkty a jejich možnosti využití

 

Treasury manager v roli "prezentátora"

  • Návod na prezentaci (nejen) finančních údajů
  • Práce se slideware* jinak - jednoduše a efektivně
 
*Slideware je souhrnné označení pro počítačové programy určené k vytváření a předvádění prezentací.

 

 

 

Cílová skupina

  • specialisté treasury a rizikového managementu
  • finanční ředitelé
  • vedoucí pracovníci

Další informace

Seminář je součástí cyklu Cash flow a Treasury Management. Lze ho absolvovat i samostatně.

V ceně kurzu je zahrnuto:

  • elektronické potvrzení o účasti,
  • studijní materiály,
  • celodenní občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
Více informací o firemních školeních na míru.

Lektoři

Martin Quant
Martin Quant
člen představenstav, výkonný ředitel
Medifine a.s.
Působil deset let jako specialista Treasury na oblast peněžních a devizových trhů v různých pozicích u několika zahraničních bank. K jeho odpovědnostem patřila příprava a realizace řešení pro eliminaci kurzových, úrokových a komoditních rizik klientů a optimalizace klientských devizových pozic. V létě 2006 se rozhodl odejít z bankovního sektoru a založil konzultační společnost Excellence Solutions & Consulting s.r.o., zaměřenou na strategické poradenství, projektové řízení a rovněž poradenství při řízení finančních rizik. V současné době se mimo projektu Excellence věnuje budování finanční skupiny společnosti Medifine a.s., orientované na poskytování finančních a poradenských služeb, engeneering medicínských přístrojů a obchodní činnost v sektoru zdravotnictví a sociální péče v ČR. V této společnosti, kterou v roce 2007 spoluzaložil, pracuje jako člen představenstva zodpovědný za strategii a projektové řízení.
Ondrej Simon
Ondrej Simon
viceprezident
Česká Asociace Treasury
Linkedin profil
Ondrej Simon vystudoval ČVUT Praha - Fakultu elektrotechnickou, obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky; v letech 1998-99 úspěšně ukončil dvousemestrální postgraduální studium na VŠE Praha; v letech 1999 - 2006 absolvoval doktorandské studium na ČVUT. Své pracovní zkušenosti získal ve společnosti Středočeská energetická a.s., kde pracoval 13 let, zpočátku ve funkci vedoucího daňového oddělení a později na pozici vedoucího odboru financování. Následně více než 10 let pracoval pro Skupinu ČEZ, kde řídil procesy útvaru služeb financování a dále jednu ze zahraničních dceřiných společnosti ČEZ v Maďarsku. Při svých pracích odborně vedl tým Treasury při implementaci SAP. V současnosti pracuje jako nezávislý poradce v oblasti řízení firemních financí a je jedním ze zakladatelů skupiny FLEXINITY. Je viceprezidentem České Asociace Treasury a odborným garantem pro cash-management. Zároveň také makléřem energetické burzy.

Místo a čas konání

Školicí centrum Controller Institut NUSLE
Vladimírova 12/233, Praha 4
tel: +420 226 211 694

21. 10. 2014 | úterý | 9 - 17
Přidat událost do kalendáře

Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

Příjezd
Autem: sjezd z magistrály u budovy Vrchního soudu a Táborskou ulicí do Nuslí. MHD: autobusem 193 nebo tramvají 18 na zastávku Nuselská radnice, případně tramvají 11,13 nebo 14 na Náměstí Bratří Synků, odtud se vydejte pěšky po ulici Nuselská a na první křižovatce zahněte doprava na ulici Táborská a ihned po levé straně uvidíte sídlo naší firmy. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/
Parkování
V okolí naší společnosti jsou od 1.7.2018 zavedeny parkovací zóny. Cena parkování je 40 Kč/hod. Pod odkazem níže naleznete mapu parkovacích zón: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1VPShLrDu56e-8wKw0f7ed-B8ALz2LpcM&ll=50.062163656105625%2C14.443590093149396&z=18 Doporučujeme využít aplikaci pro parkování: https://zaparkuju.cz/.

Dojmy účastníků

"Praktické zkušenosti p. Simona."
Alena Š. , Specialistka financování, Linet, spol. s r.o.

Odpovědný manažer

Iveta Bajgarová
iveta.bajgarova@controlling.cz
+420 724 302 410
+420 226 211 696
Hygienická opatření v Controller Institutu

Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2020 Controller Institut