MENTORING

Předáme vám rady, které na Google či v knihách nevyčtete.

Proč do toho jít?
  • Cítíte, že podnikovým financím rozumíte, ale potřebujete systematickou oponenturu a rady z dennodenní praxe.
  • Chcete být profík a stojí vám za to do sebe investovat.
  • Vedete finanční tým a lámete si hlavu, jak s ním co nejefektivněji pracovat?
Co získám?
  • Dostanu systematickou oponenturu, nezávislý pohled a rady z dennodenní praxe.
  • Stane se ze mě profík na konkrétní specifickou oblast.
  • Můj tým bude fungovat jako švýcarské hodinky.
Umíme to i online

KONZULTACE

Váš problém rozlouskneme za pár hodin.

Proč do toho jít?
  • Máte vlastní projekt, nad kterým jste ztratili nadhled. Dál vás posunou už jen rady profesionála zvenčí.
  • Řešíte konkrétní zadání a nedokážete to „rozseknout“ vlastními silami.
  • Už dlouho se se svým problémem trápíte a víte, že se vám hromadí další zadání a hlavně utíká business.
Co získám?
Přesně to, co si řeknu a také:
  • Souhrn praktických doporučení pro konkrétní situaci.
  • Konkrétní rady a nezaujaté názory.
  • Volné ruce pro další výzvy a řešení nových nebo ad hoc problémů.
Umíme to i online

Lektorský tým

Tomáš realizoval četné projekty zaměřené na plánování, kalkulace nebo strategické řízení. Rovněž workshopy z oblasti controllingu a financí pro řadu významných firem v České republice a na Slovensku. Kromě pozice ředitele divize poradenství  v Controller Institutu působí i jako finanční ředitel v Colognia press, a.s. Je lektorem a odborným garantem controllingových vzdělávacích cyklů Controller Institutu.

Tomáš Nekvapil
ředitel divize poradenství, Controller Institut s.r.o.
Linkedin profil

Skvělou průpravou pro vedoucí pozici a členství v představenstvu byla pro Láďu osobní dlouhodobá zkušenost v oblasti vývoje. Navazujících sedm let vedl výrobní divizi se 120 zaměstnanci. V současnosti je jednatelem firmy působící ve strojírenském průmyslu. Díky tomuto odvětví má možnost dále rozvíjet a obohacovat nabyté zkušenosti z předchozích oblastí.

Ladislav Hovorka
Generální ředitel a jednatel, TRIMA s.r.o.
Linkedin profil

Honza zastával pozice finančního ředitele v tuzemských i mezinárodních firmách (Tesco, Myllykoski sales, Mondi). V roce 2011 se umístil na třetím místě v soutěži Manažer roku a na prvním místě v soutěži Manažer odvětví České republiky. Jako lektor se zaměřuje na finance, formování podnikové kultury, vedení lidí, řízení změny, bezpečnost práce, risk management a strategii.

Jan Žižka
poradce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí
Linkedin profil

Dan spolupracuje s Controller Institutem už od roku 2000, v současné době jako odborný konzultant pro oblast  firemního vzdělávání a poradenství. Zastává také pozici Business Analytika pro společnost INEKON Systems. Je vedoucím realizačního týmu podnikového simulátoru Real Business.

Daniel Báča
senior consultant, Controller Institut s.r.o.
Linkedin profil

Rosťa se postupně prošel pozice jako například plánovač výroby, vedoucí provozu IT, vedoucí odboru logistiky, vedoucího controllingu. Jako člen realizačního týmu se účastnil řady tuzemských a zahraničních akvizicí. Má zkušenosti s Due Diligence, sestavení strategie, poakviziční integraci v oblasti procesů s vazbou na SAP a jeho implementace.

Rostislav Sicha
Business Insider a odborník na controlling, SAP
Linkedin profil

Ondra své zkušenosti sbíral mimo jiné na pozici vedoucího odboru financování ve společnosti Středočeská energetická a.s, následně v ČEZu řídil procesy útvaru služeb financování a poté jednu ze zahraničních dceřiných společnosti ČEZ v Maďarsku. Odborně také vedl tým Treasury při implementaci SAP. Je viceprezidentem České Asociace Treasury a také makléřem energetické burzy.

Ondrej Simon
Odborník na podnikové finance, Treasury a Cash management
Linkedin profil

Kuba vede od roku 2013 v Controller Institutu odborné semináře zaměřené na Power BI a práci v Excelu. Je garantem vzdělávacího cyklu Power BI Master a jeho kurzy mají vždy ta nejlepší hodnocení.  Věnuje se také realizaci projektů na zakázku.

Jakub Haman
odborník na Excel a Power BI nástroje
Linkedin profil

Míša má zkušenosti s řízením manažerů i projektových týmů, pracovala jako vrcholový manažer a zároveň má i 30 let zkušenosti jako lektor a kouč. Jak říká sama, ožívá v práci se skupinou, lektorování je její vášeň, stejně jako facilitování workshopů nebo individuální koučování. Píše knihy a blogy, točí videa, dělá online kurzy. Prostě se nebojí ničeho a novým věcem je otevřená.

Michaela Daňková
mentor, kouč a lektor
Linkedin profil

Reference

“Pan Nekvapil nám prostřednictvím konzultací vydatně pomáhá s procesem přechodu interních procesů a reportingu na vyšší profesionální úroveň controllingového řízení, která je zároveň srozumitelná i pro liniové manažery.”Iveta O., Finanční ředitelka, Strojmetal Aluminium Forging a.s.
“Mentoring byl pro mě velmi přínosný. Perfektní přístup lektora, který mi předal své zkušenosti a pomohl mi k problémům najít řešení, které zefektivní mojí práci.”Tereza Š., Specialista controllingu a účetnictví, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
“Mezigenerační předání a fungující interní organizace patří mezi nejnáročnější dlouhodobé procesy všech rodinných firem. Pod profesionálním vedením Honzy Žižky se nám podařilo tento úkol uchopit za správný konec a díky jeho zkušenostem a přátelskému přístupu s citem pro zachování hlavních priorit rodinné kultury se neustále posunujeme dále ke společnému cíli.”Marcela Č., jednatel, VEOS Pospíšil s.r.o.

V jakých oblastech vám můžeme pomoci?

Tomáš Nekvapil

  • Optimalizace kalkulačního systému firmy
  • Revize controllingového systému
  • Mentoring pro nefinanční manažery-jak pracovat se svěřeným plánem či nastavenými KPI´s?
  • Podpora strategie s využitím BSC
  • Zdokonalení rozpočtového řízení
  • Stanovení nákladů nevyužitých kapacit ve výrobě
  • Systém kalkulace na bázi časových sazeb

Ladislav Hovorka

  • Revize plánu krizové připravenosti
  • Analýza a návrh vhodných strategií kontinuity podnikání
  • Jak správně popsat všechna rizika?
  • Jak v těchto chvílích motivovat své zaměstnance?
  • Cost cutting
  • Audit procesů

Jan Žižka

  • Zvýšení profitability firmy
  • Snižování nákladů na jednotku produkce
  • Zvyšování produktivity a efektivnosti výroby
  • Kontrolní mechanismy v době krize
  • Scénáře možného vývoje, zjednodušené plánování
  • Kontrola a scénáře vývoje cash flow
  • Komunikace a motivace se zaměstnanci

Daniel Báča

  • Optimalizace kalkulačního systému firmy
  • Revize controllingového systému
  • Podpora při definici požadavků na výběr MIS/systémů pro plánování reporting či analýzu dat
  • Mentoring pro nefinanční manažery-jak pracovat se svěřeným plánem či nastavenými KPI´s?

Rostislav Sicha

  • Nevyužíváte dobře klientská data?
  • Segmentujte. Různí klienti mají různé potřeby
  • Analyzujte, proč odchází klienti
  • Diverzifikace produktového portfolia
  • Optimalizace nastavení reportingu v SAPu
  • Podpora změny procesu vyvolané změnou verze SAP
  • Před-implementační a implementační podpora přechodu na S4/HANA

Ondrej Simon

  • Cash Flow a treasury
  • Struktura a tvorba Cash Flow
  • Vlastní zdroje/Cizí zdroje
  • Saldokonto (pohledávky / závazky)
  • Plánování Cash Flow

Jakub Haman

  • Využití Power BI
  • Využití Excelu

Michaela Daňková

  • Tipy, jak efektivněji pracovat s časem.
  • Jak komunikovat nestandardní situace v týmu a ve firmě.
  • Korektní ukončení spolupráce - s klienty i zaměstnanci.
  • Jak zvládnout zvyšující se nároky na vysoký výkon.
  • Jak říci "NE". Jak se více prosadit a vymezit.
  • Zvládání konfliktů.
  • Zvolit adekvátní styl komunikace vůči klientům a lidem ve firmě.

Nenašli jste vaše téma?

Nevadí, najdeme ho společně!
Kontaktujte nás jdi na link

5 důvodů, proč hledat pomoc v Controller Institutu

  • Máme tým odborníků z praxe, kteří mají hluboké odborné znalosti a rádi je budou sdílet dál.
  • Máme více jak 25 let bohatých zkušeností s mnoha úspěšnými projekty, které pomohly v řadě finančních oddělení, včetně controllingu.
  • Půjdeme do hloubky a zapojíme nejen rozum, ale i empatii. Vše zůstane jen mezi námi.
  • Garantujeme individuální řešení, které povede k dlouhodobému úspěchu.
  • Zakládáme si na rychlém a proveditelném řešení.

Výhody online formy

  • Připojím se odkudkoliv. K záznamu ze setkání se můžu kdykoliv vrátit.
  • Rychle získám externí názor a zkušenosti zvenčí.
  • Těším se na interaktivitu a flexibilitu, na řešení dlouho nečekám.
  • Uspořím čas i náklady na cestu.
  • Můžu se spolehnout na mentory a průvodce z praxe, které těší se o své zkušenosti podělit.

Jak to bude probíhat?

Není to nic složitého...

Připravit...

Vyplněním nezávazného kontaktního formuláře zjistíme, co vás trápí nebo kde se chcete posunout. Následně vám přihrajeme správného parťáka/ průvodce/mentora do nepohody.

Pozor...

V online kalendáři si vyblokujete čas pro úvodní půlhodinovou konzultaci zdarma. Naladíme se na Vaši „délkovou vlnu“ a zapojíme empatii.

Start!

Při následujících sezeních oceníme povedené a přineseme nové nápady pro vaši každodenní praxi. Vás nebo celý váš tým posuneme žádoucím směrem. V předem domluveném časovém rozsahu budeme Vašim motorem i parťákem. Společně zdoláme předem vytýčené výzvy.

Kolik to stojí?

Úvodní konzultace
ZDARMA

v délce 30 minut

Objednat

Mentoring

Cena za expertní mentoring v rozsahu 6 hodin (4 lekce) je 20.000 Kč + DPH.

Konzultace

Cena konzultace činí 3.500 Kč (+ DPH) / 60 minut. Konečná cena záleží na celkovém rozsahu projektu.

Kontaktní formulář

Nezávazný poptávkový formulář, díky kterému vám přihrajeme toho správného parťáka do nepohody.