Snídaně pro personalisty

Nové trendy ve vzdělávání: školení týmů, konzultace, mentoring, koučink

Termín a místo konání Datum konání  14. 4. 2023 | 08:30 - 11:30 Místo konání Školicí centrum Controller Institut, Praha | Online Tento termín školení již proběhl.
Prezenční / Online školení

U tohoto kurzu si formu školení můžete vybrat – prezenčně nebo online.

PREZENČNÍ KAPACITA OMEZENA

Vycházíme z průzkumu, který jsme spustili v prosinci 2022, ukončen byl v polovině ledna 2023. 
Z průzkumu vyplývá, že se v minulosti školili hlavně junioři. Nicméně aktuálně se personalisté chystají zaměřit na vedoucí pracovníky, prezenční formou a to nejen v softskills.

Jaké další novinky a zajímavosti se budou dít?

Přijďte s námi posnídat a zjistit jakým směrem vykročí vzdělávání v následujícím roce.
Řeč bude především o konzultacích, mentoringu a koučinku.

Rádi bychom na tento průzkum navázali a pozvali k diskusi nadšence do vzdělávání spolu s personalisty (také nadšenými). A dali tak prostor našim lektorům a klientům, se kterými dlouhodobě na konzultacích či mentoringu pracujeme. 

Program

8:30 – 9:00 
Společná snídaně v Controller Institutu
 
9:00 – 9:30  
Zahájení snídaně, představení výsledků průzkumu - Olga Cechlová, jednatelka, Controller Institut

9:30 – 10:00
Jan Žižka, poradce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí a Michal Červenka, CFO Kovárna VIVA
Zaměření na soft skills

10:00 – 10:30 
Tomáš Nekvapil, ředitel divize poradenství, Controller Insitut a Marie Ujcová, CFO, NaturaMed  
Zaměření na hard skills

10:30 – 11:00 
Míša Daňková, mentor, kouč, lektor, psycholog

- místo konzultací v soft rozvoji - jak se to liší od kurzu, koučování nebo mentorinku
- u koho jsou konzultace nejvhodnější a v jakých případech nejsou konzultace účinné
- jak nastavit cíle a očekávání od konzhultací
- jak konzultace probíhají, co se dá očekávat a jak je podpořit
- konkrétní příklady - kdy ano, kdy ne a jak se to dá dělat
- práce mezi konzultacemi
- konzultace online a konzultace osobní
- co může udělat manažer pro to, aby konzultace přinesly efekt jednotlivci i týmu

11:00 – 11:30 
Křeslo pro hosta: Jiří Kastner, mentální trenér, mentor, kouč a lektor

- propojení nutné důslednosti na výkon a moderního happiness
- jak úspěšně propojovat právě uvedené nástroje rozvoje: mentoring, koučink, trénink
- způsobech přirozené agility a zaměstnanecké/manažerské resilience vůči změnám a špatným zprávám
- jak vzděláváním klíčových zaměstnanců upevnit finanční zdraví firmy
- jak vznikají nejčastější finanční ztráty a špatné investice v oblasti HR managementu (vzdělávání)

Rostoucí trend a zájem o vzdělávání v oblasti: 

- manažerského i osobního rozhodování (rozhodnosti)
- emoční a psychické odolnosti
- jak sdělovat a jak "dělat" nepříjemná sdělení a rozhodnutí
- maximalizace vlastní (osobní) efektivity
- schopnosti soustředit se na ziskové/smysluplné činnosti

11:30 - závěrečná shrnutí hlavních témat a inspirací

TermínBohužel zde není aktuální termín.

Další informace

Formát akce: prezenčně i online.
Akce je zdarma.

Lektoři

Jiří Kastner
Jiří Kastner
Management Mentor
Linkedin profil
Jiří je odborník v oboru psychologie výkonu, práce s psychikou a emocemi v managementu, byznysu, sportu a další oborech. Věnuje se mentorování a koučování manažerů a firemních týmů, vrcholných sportovců a dále lektoruje psychologii firemního managementu, obchodu a marketingu. Přednáší na řadě vysokých škol a je také autorem několika vzdělávacích metod.
Michal Červenka

Michal Červenka
Finanční ředitel
Kovárna VIVA a.s.
Linkedin profil
Michaela Daňková

Michaela Daňková
mentor, kouč a lektor
Linkedin profil
Vystudovala sociologii, následně psychologii se specializací na psychologii práce a organizace. Absolvovala konzervatoř Jaroslava Ježka, dramatický obor pod vedením Ivana Vyskočila. Více než 15 let se věnuje lektorství a koučování. Specializuje se na rozvoj manažerských dovedností. Mezi její klienty patří významné firmy z oblasti telekomunikací, bankovnictví, dopravy a farmaceutického průmyslu.
Tomáš Nekvapil

Tomáš Nekvapil
ředitel divize poradenství
Controller Institut s.r.o.
Linkedin profil
Po studiu oboru Matematická analýza na Masarykově univerzitě v Brně absolvoval roční kurz „Bankovnictví“ na VŠE v Praze. Působil jako ředitel pro ekonomiku, IT a organizaci střídavě v bankách, finančních institucích a strojírenských podnicích. V období fúze s IPB v roce 1998 byl vrchním ředitelem pro IT a vnitřní řízení Banky Haná, zastával post ekonomického ředitele akciové společnosti Kordárna a od roku 2002 pracoval jako finanční ředitel v akciové společnosti Tusculum, kde byl zodpovědný za projekty procesního řízení, ABC rozpočtování a implementaci informačního systému. Od června 2004 působí jako nezávislý konzultant. Realizoval četné projekty, zaměřené na plánování, kalkulace nebo strategické řízení a rovněž workshopy v oblasti controllingu a financí pro řadu významných firem v České republice a na Slovensku. Aktivně publikuje v časopisech CAFINews, CFO world a také na webové stránce www.financni-manazer.cz. Je autorem publikací „Neptejte se účetních, jak řídit náklady“ (2011), Rychlokurz podnikových financí pro manažery a jednatele firem (2016). Vydal rovněž sbírku Mikroekonomických fejetonů (2014). Je předsedou dozorčí rady České asociace pro finanční řízení (CAFIN). V Controller Institutu zastává pozici ředitele divize poradenství a jeho kurzy prošlo více než 9000 osob.
Marie Ujcová

Marie Ujcová
CFO
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Linkedin profil
Jan Žižka

Jan Žižka
poradce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí
Linkedin profil
Vystudoval VŠE. Zastával pozice finančního ředitele v tuzemských i mezinárodních firmách (Tesco, Myllykoski sales, Mondi). Posledních pět let pracoval na pozici generálního ředitele a místopředsedy představenstva Mondi Štětí a.s. V roce 2011 se umístil na třetím místě v soutěži Manažer roku a na prvním místě v soutěži Manažer odvětví České republiky. Jako lektor se zaměřuje na finance, formování podnikové kultury, vedení lidí, řízení změny, bezpečnost práce, risk management a strategii. S Controller Institutem spolupracuje již od roku 2003 - jeho kurzy prošlo více než 2100 osob.

Cena
Cena: 0 Kč + 21% DPH
V ceně kurzu je zahrnuto
  • elektronické potvrzení o účasti
  • občerstvení v průběhu konání semináře (pro prezenční účastníky)
  • záznam kurzu dostupný po dobu 3 měsíců po jeho skončení
Místo konání

Školicí centrum Controller Institut
Voctářova 5, Praha 8
tel: +420 226 211 694
5. patro

Nebo také online u vás doma či v kanceláři.

↓ zobrazit informace o příjezdu a parkování
Snídaně pro personalisty
Školicí centrum Controller Institut
Voctářova 5Praha 818000

PREZENČNÍ KAPACITA OMEZENA

Vycházíme z průzkumu, který jsme spustili v prosinci 2022, ukončen byl v polovině ledna 2023. 
Z průzkumu vyplývá, že se v minulosti školili hlavně junioři. Nicméně aktuálně se personalisté chystají zaměřit na vedoucí pracovníky, prezenční formou a to nejen v softskills.

Jaké další novinky a zajímavosti se budou dít?

Přijďte s námi posnídat a zjistit jakým směrem vykročí vzdělávání v následujícím roce.
Řeč bude především o konzultacích, mentoringu a koučinku.

Rádi bychom na tento průzkum navázali a pozvali k diskusi nadšence do vzdělávání spolu s personalisty (také nadšenými). A dali tak prostor našim lektorům a klientům, se kterými dlouhodobě na konzultacích či mentoringu pracujeme. 

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jiří Kastner
Controller Institut s.r.o.
TermínBohužel zde není aktuální termín.

Odpovědný manažer

nahoru