U tohoto kurzu si formu školení můžete vybrat – prezenčně nebo online.
PREZENČNÍ KAPACITA OMEZENA
Vycházíme z průzkumu, který jsme spustili v prosinci 2022, ukončen byl v polovině ledna 2023.
Z průzkumu vyplývá, že se v minulosti školili hlavně junioři. Nicméně aktuálně se personalisté chystají zaměřit na vedoucí pracovníky, prezenční formou a to nejen v softskills.
Jaké další novinky a zajímavosti se budou dít?
Přijďte s námi posnídat a zjistit jakým směrem vykročí vzdělávání v následujícím roce.
Řeč bude především o konzultacích, mentoringu a koučinku.
Rádi bychom na tento průzkum navázali a pozvali k diskusi nadšence do vzdělávání spolu s personalisty (také nadšenými). A dali tak prostor našim lektorům a klientům, se kterými dlouhodobě na konzultacích či mentoringu pracujeme.
Program
8:30 – 9:00
Společná snídaně v Controller Institutu
9:00 – 9:30
Zahájení snídaně, představení výsledků průzkumu - Olga Cechlová, jednatelka, Controller Institut
9:30 – 10:00
Jan Žižka, poradce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí a Michal Červenka, CFO Kovárna VIVA
Zaměření na soft skills
10:00 – 10:30
Tomáš Nekvapil, ředitel divize poradenství, Controller Insitut a Marie Ujcová, CFO, NaturaMed
Zaměření na hard skills
10:30 – 11:00
Míša Daňková, mentor, kouč, lektor, psycholog
- místo konzultací v soft rozvoji - jak se to liší od kurzu, koučování nebo mentorinku
- u koho jsou konzultace nejvhodnější a v jakých případech nejsou konzultace účinné
- jak nastavit cíle a očekávání od konzhultací
- jak konzultace probíhají, co se dá očekávat a jak je podpořit
- konkrétní příklady - kdy ano, kdy ne a jak se to dá dělat
- práce mezi konzultacemi
- konzultace online a konzultace osobní
- co může udělat manažer pro to, aby konzultace přinesly efekt jednotlivci i týmu
11:00 – 11:30
Křeslo pro hosta: Jiří Kastner, mentální trenér, mentor, kouč a lektor
- propojení nutné důslednosti na výkon a moderního happiness
- jak úspěšně propojovat právě uvedené nástroje rozvoje: mentoring, koučink, trénink
- způsobech přirozené agility a zaměstnanecké/manažerské resilience vůči změnám a špatným zprávám
- jak vzděláváním klíčových zaměstnanců upevnit finanční zdraví firmy
- jak vznikají nejčastější finanční ztráty a špatné investice v oblasti HR managementu (vzdělávání)
Rostoucí trend a zájem o vzdělávání v oblasti:
- manažerského i osobního rozhodování (rozhodnosti)
- emoční a psychické odolnosti
- jak sdělovat a jak "dělat" nepříjemná sdělení a rozhodnutí
- maximalizace vlastní (osobní) efektivity
- schopnosti soustředit se na ziskové/smysluplné činnosti
11:30 - závěrečná shrnutí hlavních témat a inspirací
Další informace
Formát akce: prezenčně i online.
Akce je zdarma.
Lektoři
Jiří KastnerManagement Mentor
Jiří je odborník v oboru psychologie výkonu, práce s psychikou a emocemi v managementu, byznysu, sportu a další oborech.
Věnuje se mentorování a koučování manažerů a firemních týmů, vrcholných sportovců a dále lektoruje psychologii firemního managementu, obchodu a marketingu.
Přednáší na řadě vysokých škol a je také autorem několika vzdělávacích metod.
Michaela Daňkovámentor, kouč a lektor
Vystudovala sociologii, následně psychologii se specializací na psychologii práce a organizace. Absolvovala konzervatoř Jaroslava Ježka, dramatický obor pod vedením Ivana Vyskočila. Více než 15 let se věnuje lektorství a koučování. Specializuje se na rozvoj manažerských dovedností. Mezi její klienty patří významné firmy z oblasti telekomunikací, bankovnictví, dopravy a farmaceutického průmyslu.
Tomáš Nekvapilředitel divize poradenství
Controller Institut s.r.o.Po studiu oboru Matematická analýza na Masarykově univerzitě v Brně absolvoval roční kurz „Bankovnictví“ na VŠE v Praze. Působil jako ředitel pro ekonomiku, IT a organizaci střídavě v bankách, finančních institucích a strojírenských podnicích. V období fúze s IPB v roce 1998 byl vrchním ředitelem pro IT a vnitřní řízení Banky Haná, zastával post ekonomického ředitele akciové společnosti Kordárna a od roku 2002 pracoval jako finanční ředitel v akciové společnosti Tusculum, kde byl zodpovědný za projekty procesního řízení, ABC rozpočtování a implementaci informačního systému. Od června 2004 působí jako nezávislý konzultant. Realizoval četné projekty, zaměřené na plánování, kalkulace nebo strategické řízení a rovněž workshopy v oblasti controllingu a financí pro řadu významných firem v České republice a na Slovensku. Aktivně publikuje v časopisech CAFINews, CFO world a také na webové stránce www.financni-manazer.cz. Je autorem publikací „Neptejte se účetních, jak řídit náklady“ (2011), Rychlokurz podnikových financí pro manažery a jednatele firem (2016). Vydal rovněž sbírku Mikroekonomických fejetonů (2014).
Je předsedou dozorčí rady České asociace pro finanční řízení (CAFIN). V Controller Institutu zastává pozici ředitele divize poradenství a jeho kurzy prošlo více než 9000 osob.
Jan Žižkaporadce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí
Vystudoval VŠE. Zastával pozice finančního ředitele v tuzemských i mezinárodních firmách (Tesco, Myllykoski sales, Mondi). Posledních pět let pracoval na pozici generálního ředitele a místopředsedy představenstva Mondi Štětí a.s. V roce 2011 se umístil na třetím místě v soutěži Manažer roku a na prvním místě v soutěži Manažer odvětví České republiky. Jako lektor se zaměřuje na finance, formování podnikové kultury, vedení lidí, řízení změny, bezpečnost práce, risk management a strategii. S Controller Institutem spolupracuje již od roku 2003 - jeho kurzy prošlo více než 2100 osob.
Cena
Objednat členství
Snížená cena platí pro členy
CAFIN (týká se osobního, firemního i VIP členství) a pro 2 a více osob z jedné společnosti.
Nejste členem
CAFIN? Staňte se jím, je to jednoduché! Jedním klikem vyplníte přihlášku a okamžitě můžete čerpat sníženou cenu a další výhody členství.
V ceně kurzu je zahrnuto- elektronické potvrzení o účasti
- občerstvení v průběhu konání semináře (pro prezenční účastníky)
- záznam kurzu dostupný po dobu 3 měsíců po jeho skončení
Místo konání
Školicí centrum Controller InstitutVoctářova 5, Praha 8
tel: +420 226 211 694
5. patro
Nebo také online u vás doma či v kanceláři.
↓ zobrazit informace o příjezdu a parkováníPříjezdAutem: příjezd z centra přes Rohanské nábřeží a pokračovat do ulice Voctářova kolem Kauflandu, který bude po pravé straně nebo přes Holešovickou tržnici a Libeňský most naproti Kauflandu odbočit doleva na Voctářovu ulici. Další možná cesta je přes Holešovičky odbočit směr Bulovka a dolů kolem Libeňského zámečku a opět do ulice Voctářova. Sídlo naší společnosti je v budově DOCK One naproti Metrostavu.
MHD: metro linka B nebo tramvají 1, 3, 6, 8, 14, 24, 25, na zastávku Palmovka. Odtud se vydejte pěšky po ulici Zenklova směr Libeňský zámek a u Divadla pod Palmovkou odbočte doleva do ulice Koželužská. Na konci této ulice uvidíte budovu DOCK One, kde je sídlo naší firmy. DOCK One je naproti budovy Metrostavu. Ve směru od Libeňského zámku je možné z?tramvají 1, 3, 24 vystoupit na zastávce Divadlo pod Palmovkou a odbočit doprava rovnou do ulice Koželužská. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz
Parkování1) Nejlépe přijeďte metrem a auto nechte na záchytných parkovištích.
2) Zaparkujte v Kauflandu, kde máte zaručené parkovací místo - první 2 hodiny zdarma, poté 50 Kč za každou započatou hodinu.
3) Zaparkujte u Alberta (Libeň), kde je poplatek 30 Kč za hodinu od 09:00-15:00. Pak je již zdarma.
4) Zaparkujte na parkovacích zónách, jen upozorňujeme, že jsou brzy plné. Cena parkování je od 20 Kč/hod. Doporučujeme využít aplikaci nebo web pro parkování www.parkujvklidu.cz. Parkovat můžete na smíšených (fialových) zónách a při využití aplikace můžete i na modrých (lokaci naleznete na přiložené mapce).
↑ skrýt informace o příjezdu a parkování
Snídaně pro personalistyŠkolicí centrum Controller InstitutVoctářova 5Praha 818000
PREZENČNÍ KAPACITA OMEZENA
Vycházíme z průzkumu, který jsme spustili v prosinci 2022, ukončen byl v polovině ledna 2023.
Z průzkumu vyplývá, že se v minulosti školili hlavně junioři. Nicméně aktuálně se personalisté chystají zaměřit na vedoucí pracovníky, prezenční formou a to nejen v softskills.
Jaké další novinky a zajímavosti se budou dít?
Přijďte s námi posnídat a zjistit jakým směrem vykročí vzdělávání v následujícím roce.
Řeč bude především o konzultacích, mentoringu a koučinku.
Rádi bychom na tento průzkum navázali a pozvali k diskusi nadšence do vzdělávání spolu s personalisty (také nadšenými). A dali tak prostor našim lektorům a klientům, se kterými dlouhodobě na konzultacích či mentoringu pracujeme.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJiří Kastner
Controller Institut s.r.o.https://www.controlling.cz