Odpovědný manažer

Elektronická fakturace

Společnost Controller Institut se rozhodla od února 2012 zavést elektronickou fakturaci.

Za objednané služby (školení, poradenství i knihy) Vám zašleme fakturu emailem, ve formátu PDF (pro čtení tohoto formátu se používá volně dostupný a běžně používaný software – Acrobat Reader - pro stažení klikněte zde), bude podepsaná elektronickým podpisem a nelze ji měnit.
Elektronický podpis (elektronická značka vystavovatele) potvrzuje informace o vystavovateli a nikdo jiný ji nemůže vytvořit. Znemožňuje jakoukoli neautorizovanou úpravu faktury po jejím vystavení.

Jaké jsou výhody elektronické faktury?

  • ochrana životního prostředí, neničíme papír
  • přehlednost, jednoduchost, efektivita elektronického dokumentu
  • snadná a nenáročná archivace ve Vašem počítači
  • jednoduché a rychlé vyhledávání
  • rychlost doručení, t.j. okamžitě emailem
  • přímé doručení zodpovědné osobě 

Právní a ochranné podklady

  • Zákon o elektronickém podpisu 227/2000 Sb., novelizace zákonem č. 440/2004 Sb
  • Zákon o účetnictví
  • Zákon o DPH č. 235/2004 Sb (§ 26, odst. 4, § 27, odst. 2)
  • elektronická značka založená na kvalifikovaném systémovém certifikátu od certifikační autority České pošty s.p. – PostSignum QCA

Vzor elektronické faktury – zde.

Nejčastější dotazy k elektronické fakturaci  

Odpovědný manažer

nahoru
© 2024 Controller Institut