Controller Institut

Odpovědný manažer

Renata Bílková
renata.bilkova@controlling.cz
+420 734 138 648
+420 226 211 697
Hygienická opatření v Controller Institutu
Stáhnout v PDF (40.49 KB)
Dashboard reporty a MS Excel
Prezenční školení

Dashboard reporty a MS Excel

Navigujte manažery ke správným rozhodnutím
akce již proběhla
nový termín bude upřesněn - informujte mě

Základní cena 11.000 Kč + 21% DPH
Snížená cena 9.570 Kč + 21% DPH

Popis

Dashboard je moderním typem reportu, který na jedné stránce či obrazovce přehledně ukazuje vše podstatné o situaci ve firmě, na trhu, v projektu a naviguje manažery ke správným rozhodnutím. Dashboard je v podstatě řídící panel a jako takový musí být čitelný jedním pohledem a také snadno přizpůsobitelný. Jen málo dashboardů je ale opravdu takto efektivních.

 

Tento kurz Vám ukáže

  • jak definovat, vyvinout a nasadit profesionální dashboard, aniž byste museli ihned investovat do speciálního řešení či rozšiřovat tým
  • jak se vyvarovat chybám, které Vaše úsilí rychle znehodnotí
  • jak vytvořit lepší grafy
  • jak může pomoci IT a jak důležitá je role Business Intelligence

 Pro kurz je důležitá praktická znalost MS Excel. Funkce používané v praktické části školení lze případně předem dostudovat online. Každý účastník kurzu obdrží funkční řešení jednoduchého dashboardu.

 

Obsah

Úvod – trocha teorie

  • Report versus dashboard
  • Co a jak reportovat, vztah k procesům a co jsou KPI 
  • Vizualizace dat a informací – osvědčené postupy a současné trendy
  • Excel? Nebo speciální aplikace?

Nástroje MS Excel pro vizualizaci 

  • Jak pomocí standardních grafů zobrazit co nejvíce?
  • Formátování
  • Výběr vhodného grafu
  • Interaktivní grafy – jak na jedno kliknutí aktualizovat vizualizovaná data?
  • Pokročilé grafy - Waterfall, Cluster-stacked,  Spotlight/Highlight, AxD, Funnel

 Datové zdroje pro dashboard

  • Jak si připravit data pro snadnou aktualizaci, změny a rozšiřitelnost
  • Indexování
  • Sjednocení řádů
  • Proměnné a pojmenované oblasti
  • Organizace dat a pravidla
  • Vzorce a výpočty
  • Časová osa
  • Práce s externími daty
  • Jak mohou pomoci kontingenční tabulky a PowerPivot

Případová studie

  •  Příprava řešení (pomocí funkcí, pokročilí uživatelé mohou využít kontingenční tabulky)
  • Analýza datových zdrojů (skutečnost, plán/rozpočet)
  • Definice KPI
  • Příprava Top 10 sumáře
  • Identifikace logických celků dashboardu
  • Příprava tabulek a vizualizací
  • Sestavení dashboardu
  

Požadavky na účastníky

Pro kurz je důležitá praktická znalost MS Excel (2007, 2010, 2013). Lektor připravil pro účastníky přehled funkcí, které jsou používány v praktické části a jejichž znalost se předpokládá. Účastníkům doporučujeme před tímto kurzem absolvovat kurz MS Excel pro analytiky a controllery či e-learning k tomuto semináři, kde účastníci získají minimální potřebné znalosti MS Excel, které je pro tento kurz nutno znát.

 
 

Cílová skupina

Kurz je určen pro:

  • specialisty a manažery reportingu
  • specialisty controllingu
  • všechny, kdo chtějí zvýšit informační hodnotu svých reportů

Další informace

Seminář je součástí vzdělávacího cyklu Specialista reportingu, ale je možné ho absolvovat i jako samostatný odborný seminář.

V ceně kurzu je zahrnuto:

  • elektronické potvrzení o účasti,
  • studijní materiály,
  • celodenní občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
Více informací o firemních školeních na míru.

Lektor

Miroslav Umlauf
Miroslav Umlauf
Business Intelligence Director
AVAST Software s.r.o.
Linkedin profil
Již několik let se pohybuje na pomezí financí a IT. Pracoval pro společnosti Unicredit, Eurotel, Telefónica a AVG na různých finančních a manažerských pozicích (treasury, controlling, reporting, procesy, projekty). Dva roky také pracoval jako controller v Madridské centrále Telefóniky pro regiony CZ, SK, UK, GER. Spojil BI a datový sklad AVG a Avastu a v současnosti je ředitelem globálního BI v Avastu a odpovídá za úspěšnou práci a inovace s daty více než 500 miliónů uživatelů po celém světě. Financím a byznysu dodává analytická řešení a to jak v Avastu, tak i jako mentor v mladých rostoucích firmách.

Místo a čas konání

Computer Help - počítačová učebna
Blanická 16, Praha 2
tel: +420 221 503 111

11. 5. 2016 | středa | 9:00 - 17:00
Přidat událost do kalendáře

Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

Příjezd
Computer Help se nachází v blízkosti stanice metra A - Náměstí Míru. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/.
Parkování
Computer Help nemá vlastní parkoviště, v okolí jsou zavedeny zóny placeného stání s intervalem parkování 2 hodiny. Pod odkazem níže naleznete přehled parkovišť: http://mapy.praha2.cz/tms/obcan_a/#c=-742194%252C-1044785&z=1&l=zm,oba_zps,oba_hr,pop&p=gispoi_paraut&pb=gispoi_vzpmis:116&
1.13Hodnocení akce

Dojmy účastníků

"Pozitivní dojmy: ochota lektorky vysvětlit a předvést (analyzovat) konkrétní situaci, okamžitá zpětná vazba, šikovné vědomostní zázemí a zkušenosti z praxe."
Renata K. , Vzdělávání, Český rozhlas
"Praktické ukázky, možnost vyzkoušet si teoretické poznatky na modelových situacích."
Alexandra S. , Cost Controller, Česká spořitelna, a.s.

Odpovědný manažer

Renata Bílková
renata.bilkova@controlling.cz
+420 734 138 648
+420 226 211 697
Hygienická opatření v Controller Institutu
Stáhnout v PDF (40.49 KB)
Inspirace pro Vás

Související akce


Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2019 Controller Institut