Controller Institut

Odpovědný manažer

Iveta Bajgarová
iveta.bajgarova@controlling.cz
+420 724 302 410
+420 226 211 696
Hygienická opatření v Controller Institutu
Stáhnout v PDF (39.04 KB)
Finanční controlling

Finanční controlling

Firemní finance a jejich řízení s využitím controllingových metod a nástrojů
akce již proběhla
nový termín bude upřesněn - informujte mě

Prezenční školení
Základní cena 21.000 Kč + 21% DPH
Snížená cena 18.270 Kč + 21% DPH
+ BONUS: měsíční členství v novém programu FITCO zdarma

Popis

Ústředním motivem tohoto semináře je plán jako prvotní nástroj řízení controllera,  provázaný do reportingu a rozboru odchylek až po odezvu v motivačních kritériích.

Na kurzu se také naučíte:

  • rozkrývat příčiny tvorby a spotřeby finančních zdrojů podniku

  • zhodnotit dopad rozhodnutí managementu v nákladově-výnosové oblasti do finančního zdraví firmy

  • osvědčené techniky k zajištění adekvátní výše cash-flow

POZOR! Třetí den semináře probíhá v PC učebně.

Adresa: „Computer Help“ (Blanická 16, Praha 2; http://www.computerhelp.cz)

Obsah

1. den

  • Oběžný majetek, pracovní kapitál a jeho řízení 

  • Dlouhodobý majetek a controlling investic

  • Účetní výkazy a klasické ukazatele finanční analýzy v controllingové praxi

  • Hodnotový management, využití ukazatele ROCE, EVA

  • Systém firemního plánování od prodejní výkonnosti až k plánovým výkazům účetní závěrky

 

2. den, dopolední část, 9:00  - 12:30 hod.

  • Strategie a roční plán

  • Provázanost v plánu

  • Plánování prodeje

  • Plánování výroby

  • Plánování nákupu

  • Investiční plán

  • Plán obslužných činností

  • Plánování rozvahy a cash-flow

  • Forecasting

  • Reporting a motivace

 

2. den, odpolední část, 13:30  - 17:00 hod.

Případová studie z podnikové praxe zaměřená na 2 oblasti finančního controllingu:

  • Systém finančního plánování od prodeje až po finanční výkazy z podnikové praxe (aneb od Prodeje k Výsledovce)

  • Systém plánování CashFlow z podnikové praxe (aneb od Finančního plánu ke CashFlow)

3. den

Případová studie v MS Excel na sestavení provázaného ročního plánu na praktických číslech, uvědomění si souvislostí.

Cílová skupina

Program je určen pro:

  • controllery
  • odborníky v oblasti financí a účetnictví
  • liniové managery s controllingovými úkoly
  • experty všech oborů, kteří se chtějí rozvíjet ve směru controlling

Další informace

Seminář je součástí vzdělávacího cyklu Controllingová akademie a Diplomovaný controller, ale lze jej absolvovat také samostatně.

Poslední den semináře je věnován řešení případových studií v MS Excel - probíhá na PC v počítačové učebně.

Bonusy

Účastníci obdrží vzorové příklady a souvislou případovou studii v MS Excel včetně správného řešení. Příklady jsou připraveny tak, aby je mohli využít ve své podnikové praxi.

V ceně kurzu je zahrnuto:

  • elektronické potvrzení o účasti,
  • studijní materiály,
  • celodenní občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
Více informací o firemních školeních na míru.

Lektoři

Daniel Báča
Daniel Báča
senior consultant
Controller Institut s.r.o.
V současné době pracuje jako Business Analytik pro společnost Inekon Systems. Vystudoval obor finance a komerční právo na Vysoké škole ekonomické. V rámci studia absolvoval stáž na Universität zu Köln. S Controller Institutem spolupracuje průběžně od roku 2000, v současné době jako odborný konzultant pro oblast firemního vzdělávání a poradenství (zaměření realizovaných poradenských projektů: předprodejní due diligence, zvyšování rentability, posílení likvidity, zlepšování kalkulačního systému, implementace controllingu, optimalizace interního reportingu, implementace strategie). Je vedoucím autorského kolektivu českého překladu Slovníku controllingu (Management Press, 2003) a vedoucím realizačního týmu podnikového simulátoru Real Business.
Tomáš Hájek
Tomáš Hájek
Člen správní rady / CFO
IXPERTA s.r.o.
Linkedin profil
V roce 1997 absolvoval VŠE v Praze, obor Podniková ekonomika. Titul MBA získal v roce 2008 na Pfeiffer University, Charlotte, USA. Od roku 1997 pracoval v koncernu Siemens AG na různých ekonomických pozicích. V roce 2000 absolvoval odbornou stáž v oddělení controllingu ve spol. Siemens Communications Ltd. ve Velké Británii. V letech 2005-2006 působil jako člen mezinárodního týmu v centrále Siemens AG v Německu na projektu globální servisní podpory. Následně v letech 2007-2014 byl jednatelem a finančním ředitelem spol. Siemens Enterprise Communications s.r.o. se zodpovědností za finanční řízení celého regionu CEE. V roce 2014 společně s dalšími členy managementu odkoupil 100%-ní podíl ve společnosti Siemens Enterprise Communications s.r.o., která nyní nese název IXPERTA s.r.o.. V pozici člena správní rady se nyní věnuje strategickému a finančnímu rozvoji společnosti IXPERTA a jejích dceřiných společností.
Tomáš Nekvapil
Tomáš Nekvapil
ředitel divize poradenství
Controller Institut s.r.o.
Linkedin profil
Po studiu oboru Matematická analýza na Masarykově univerzitě v Brně absolvoval roční kurz „Bankovnictví“ na VŠE v Praze. Působil jako ředitel pro ekonomiku, IT a organizaci střídavě v bankách, finančních institucích a strojírenských podnicích. V období fúze s IPB v roce 1998 byl vrchním ředitelem pro IT a vnitřní řízení Banky Haná, zastával post ekonomického ředitele akciové společnosti Kordárna a od roku 2002 pracoval jako finanční ředitel v akciové společnosti Tusculum, kde byl zodpovědný za projekty procesního řízení, ABC rozpočtování a implementaci informačního systému. Od června 2004 působí jako nezávislý konzultant. Realizoval četné projekty, zaměřené na plánování, kalkulace nebo strategické řízení a rovněž workshopy v oblasti controllingu a financí pro řadu významných firem v České republice a na Slovensku. Aktivně publikuje v časopisech CAFINews, CFO world a také na webové stránce www.financni-manazer.cz. Je autorem publikací „Neptejte se účetních, jak řídit náklady“ (2011), Rychlokurz podnikových financí pro manažery a jednatele firem (2016). Vydal rovněž sbírku Mikroekonomických fejetonů (2014). Je předsedou dozorčí rady České asociace pro finanční řízení (CAFIN). V současné době působí navíc jako finanční ředitel ve spol. Colognia press, a.s. V Controller Institutu nadále zastává pozici ředitele divize poradenství - jeho kurzy prošlo více než 7100 osob.
Jitka Pánková
Jitka Pánková
Finanční ředitelka
MONTS s.r.o.
Je absolventkou VŠE v Praze, obor Účetnictví a finanční řízení podniku. Působila jako produktový manažer pro rozvoj controllingové metodiky a konzultant v poradenské společnosti GIST, s.r.o. Dlouhodobě aktivně pracuje jako senior-konzultant ve společnosti Eurofin Management, s.r.o. Během své poradenské činnosti vedla projekty zaměřené na zkvalitnění controllingu, budování systémů plánování, kalkulací, reportingu, motivace a měření výkonnosti procesů ve společnostech potravinářských, strojírenských, papírenských, obchodních, vývojových a v odvětví automotive. Do oblasti její působnosti patří také řízení projektů implementací provozních a manažerských systémů. V posledních letech zastávala pozici finančního ředitele společnosti SERVISBAL OBALY, s.r.o. , kde realizovala kompletní restrukturalizaci finančního útvaru včetně IT a personalistiky a podílela se na tvorbě strategií. Dále působila jako finanční ředitel a krizový manažer ve společnosti BARTOŇ-textil a.s. a v současné době pracuje ve funkci finančního ředitele ve firmě MONTS s.r.o. Dlouhodobě se věnuje také lektorské činnosti.

Místo a čas konání

Hotel Absolutum
Jablonského 639/4, Praha 7
tel: +420 222 541 406

14. - 16. 6. 2016 | úterý - čtvrtek | 9 - 17
Přidat událost do kalendáře

Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

Příjezd
Hotel se nachází přímo u stanice metra C - Nádraží Holešovice. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/.
Parkování
Parkování s kamerovým systémem u hotelu je pro účastníky školení zdarma.
1.53Hodnocení akce

Dojmy účastníků

"Celý seminář byl zajímavý."
Vojtěch Z. , Controller, Moravské kovárny, a.s.
"Pestrost, aktuálnost témat."
Martin T. , Finanční controller, Mast-Jaegermeister CZ s.r.o
"Líbilo se mi prostředí a servis. Líbila se mi přednáška pana Nekvapila."
Radka D. , Specialista úseku finance a správa, ČEZ Distribuční služby, s.r.o.
"Zatím nejlepší a nejvíce užitečný cyklus - kvalitní celkový přehled o základech controllingu."
Kateřina B. , Senior controller, Engel strojírenská spol. s r.o.
"S tématem školení jsem se setkala několikrát, většinou však z teoretického hlediska. Na školení CI jsem si teoretické znalosti propojila s praxí. Cenné jsou pro mě typy školitelů, v praxi nejvíce využiji ukazatele finanční analýzy. Líbil se mi Du Pont rozklad, který využiji v praxi, dále také praktický výpočet CF přímou a nepřímou metodou."
Veronika S. , Finanční analytik, TRITCON a.s
další reference

Odpovědný manažer

Iveta Bajgarová
iveta.bajgarova@controlling.cz
+420 724 302 410
+420 226 211 696
Hygienická opatření v Controller Institutu
Stáhnout v PDF (39.04 KB)
Inspirace pro Vás

Související akce


Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2019 Controller Institut