Dárky od srdce

Dárky od srdce
13.1.2021
Podpořili jsme projeky, které zahřejí u srdce.

V letošním roce naši lektoři a partneři nedostali žádný hmotný dárek, avšak dostali informaci o našem dobrém skutku. Přispěli jsme dvěma mladým dámám Terezce a Veronice, kterým jsme pomohli alespoň trochu zlepšit jejich životní situaci.

Dále jsme se i v letošním roce zapojili do projektu Ježíškova vnoučata, vybrali jsme pana Josefa (63) z Kutné Hory, který si přál sluchátka a televizi.

Proč si to přeji?

"Hodně času trávím na lůžku a tak bych se rád podíval na něco v televizi s dobrým obrazem"

Pan Josef dostal pod stromeček televizor a k němu bezdrátová sluchátka. Většinu času stráví na lůžku tak mu to pomůže i v tom, že nebude rušit svého souseda.

Dále jsme díky štědrosti celého týmu Controller Institutu a CAFINu, mimo projekt Ježíškova vnoučata, obdarovali domov seniorů U Anežky promítacím plátnem a jedním zánovním dataprojektorem.

Také paní Jitka (77 let) z Domova a Stacionáře sv. Anežky České si moc přála fén na vlasy, který si pod stromečkem díky nám rozbalila.

Poslední balíček putoval do Domova pro seniory Blaník, kde si paní Hana (86 let) rozbalila čistě praktický dárek určený pro speciální péči o její zoubky.

Jsme moc rádi, že jsme mohli potěšit hned několik srdcí.

Tým Controller Institutu a CAFINu

zpět na všechny články

Další články

Ve světě personalistiky jsme byli dlouho zvyklí spoléhat především na intuici, zkušenost a mezilidské vztahy. Dávno jsme ale vstoupili do éry, kdy vedle lidí hrají klíčovou roli i data. A právě v této symbióze mezi lidským faktorem a datovou analýzou leží budoucnost moderního HR.
Controlling a firemní finance bývají často spojovány s exaktností, strukturou a jasnými pravidly. Ale co když právě měkké dovednosti rozhodují o tom, jestli controller nebo finanční analytik bude v týmu skutečně fungovat – a hlavně, jestli bude slyšet?
Začátkem října proběhla konference Efektivní nákup, na které se sešlo téměř 60 šéfů nákupu napříč všemi možnými odvětvími. Témata byla různá, ale téměř všechny spojovalo jedno společné - technologický pokrok a jak se s ním vypořádat.
Vedením kurzů zaměřených na finanční znalosti nefinančních manažerů se zabývám již bezmála dvacet let. Za tu dobu se proměnil nejen jejich obsah, průběžně přizpůsobovaný potřebám globální ekonomiky, více, než kdy předtím propojené a méně předvídatelné. Mění se i potřeby účastníků, dříve jednoduše shrnutelné výrazem „potřebujete to sami, abyste rozuměli reportům z finanční oblasti“. Stále častější je vyjádření opačné potřeby, tedy „firma potřebuje, aby finanční manažeři porozuměli vám“.
nahoru