Controller Institut

Komplexní školení pro
finance a controlling
První a jediní v ČR
Více

Finanční manažer - odborník i lídr

Finanční manažer - odborník i lídr
Jan Žižka | poradce managementu a konzultant firemní strategie, HR a financí25.9.2017
Finanční ředitel je nejen odborník na finanční řízení. Na své pozici musí plnit více rolí. Jednou z nich je role lídra.

V dnešní době ekonomického růstu poptávka po pracovní síle téměř převyšuje nabídku. Motivace a atraktivita firmy pro nové a samozřejmě i stávající zaměstnance je klíčová.
Toto souvisí samozřejmě s odbornými znalostmi manažerů, ale zároveň s důsledným plněním role lídrů, povzbuzovatelů a inovátorů. Toto samozřejmě platí i na poli finančních lídrů.

Své zkušenosti s vedením lidí v roli finančního ředitele Vám rád zprostředkuji na semináři Finanční ředitel - jeho role a odpovědnosti.

Hlavním cílem firmy vedle ziskovosti je růst a s tím související rozvoj a investiční činnost. Právě do této oblasti by měla být nasměrována pozornost finančních manažerů v době ekonomické prosperity. I této oblasti se budeme na mých seminářích věnovat a rád Vám předám své zkušenosti a doporučení.

zpět na všechny články
Jan Žižka
Jan Žižka vystudoval VŠE v Praze a také dnes je část jeho aktivit spjata s jeho alma mater. Je členem Vědecké rady Podnikohospodářské fakulty. Zastával pozice finančního ředitele v tuzemských i mezinárodních firmách (Tesco, Myllykoski sales, Mondi). Posledních pět let pracoval na pozici generálního ředitele a místopředsedy představenstva Mondi Štětí a.s. V roce 2011 se umístil na třetím místě v soutěži Manažer roku a na prvním místě v soutěži Manažer odvětví České republiky. Jako lektor se zaměřuje na finance, formování podnikové kultury, vedení lidí, řízení změny, bezpečnost práce, risk management a strategii.

Související akce

Další články

Také už se těšíte na svátek všech controllerů? Na letošní Controllingové fórum Vás v následujícím videu zvou: moderátor fóra Jirka Kuchyňa a Tomáš Nekvapil z Controller Institutu.
V prvních dvou dílech jsme se věnovali tématu delegování z hlediska toho co, jak a komu delegovat, podívali jsme se na nejčastější překážky, které si před se leader sám staví v rámci delegování a dnes budeme pokračovat dále. I když vše uděláte tak nejlépe, jak můžete, stále ještě může nastat situace, kdy zaměstnanec nemá z delegovaného úkolu radost. Podíváme se tedy na hlavní důvody na straně člena týmu, které mohou ovlivňovat jeho vnímání přidělené práce.
V prvním díle miniseriálu o delegování jsme řešili co, jak a komu delegovat. I přes veškerou snahu však mohou nastat na straně leadera překážky, které ho od delegování odrazují. Dnes se zaměříme na tři nejčastější z nich.
O delegování, jeho přínosech a pravidlech bylo napsáno již spousta odborných článků. Já bych se rád zaměřil na své praktické zkušenosti. Protože není v rámci leadershipu mnoho horších věcí, než je špatné delegování. Pokud delegování má být nástrojem řízení vlastního času a zároveň rozvojem zaměstnance, špatné delegování nás pak naopak může ve finále stát daleko více času a kromě nesplněného či špatně splněného úkolu nám může přinést demotivovaného zaměstnance. A těmto situacím je potřeba se vyvarovat.

Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2017 Controller Institut