Controller Institut

Odpovědný manažer

Eva Kybicová
eva.kybicova@controlling.cz
+420 734 402 989

OBJEDNAT19 500 Kč bez DPH
Hygienická opatření v Controller Institutu
Akvizice a oceňování firem v praxi

Akvizice a oceňování firem v praxi

Jak si vytvořit argumentační základy pro výhodné transakce
25. - 26. 11. 2020   Přidat událost do kalendáře  , Grandior Hotel Prague, Praha 1

Prezenční školení
Základní cena 19.500 Kč + 21% DPH Objednat
Snížená cena 16.965 Kč + 21% DPH
+ BONUS: měsíční členství v novém programu FITCO zdarma
garance termínu konání
OBJEDNAT19 500 Kč bez DPH

Popis

Fúze a akvizice představují komplexní proces a jeho zvládnutí napomáhá co nejvíce omezit potenciální rizika, která s sebou prodej či nákup firmy nebo aktiv přináší. Proto je zapotřebí zkoordinovat týmy interních a spolupracujících externích odborníků na strategické, provozní, personální, auditorské, i daňové otázky.

Cílem semináře je získání přehledu o současných trendech a metodách oceňování podniků a jak celý proces fúzí či akvizic řídit, od formulace akvizičních kritérií po integraci akvizičního cíle.
 

Obsah

Proces fúzí a akvizic, jeho průběh a řízení (Případové studie)

  • úvod a obecné důvody pro koupě/prodeje firem
  • průběh transakce, role stran v procesu
  • průběh due diligence
  • oceňování, sestavení modelu, identifikace synergií, atd.,
  • financování 

Výnosové metody – faktory úspěšného využití diskontovaného cash flow 

  • hledání diskontní míry v ČR – diskontní míra a typ investora
  • problémy při využívání diskontovaného cash flow a jejich řešení
  • zjišťování volného cash flow a terminal value
  • kapitalizování čistých výnosů – srovnání s DCF
  • metody tržního porovnání a přístup finančních investorů – srovnání s DCF

Oceňování firem 

  • rozdíl v ceně a hodnotě transakce
  • využití výnosového, porovnávacího a substančního přístupu k ocenění
  • symetrie v oceňování
  • kvalitní business plán – základ správného ocenění firmy


Právní a daňové aspekty fúzí a akvizic

  • obsah a souvislosti kupní smlouvy (SPA)
  • daňové souvislosti M&A strukturací
  • vyčlenění aktiv nebo činností, které nejsou předmětem transakce

Cílová skupina

  • členové představenstev, generální a finanční ředitelé
  • ekonomičtí a controllingoví ředitelé
  • manažeři z oblasti strategie a podnikového plánování
  • odborníci z oblasti M&A a ostatní manažeři, kteří si chtějí prohloubit znalosti v této oblasti či načerpat nové poznatky

Další informace

Seminář je součástí vzdělávacího cyklu Acquisition Manager. Lze ho absolvovat i samostatně.

V ceně kurzu je zahrnuto:

  • elektronické potvrzení o účasti,
  • studijní materiály,
  • celodenní občerstvení.
Chcete proškolit více osob ze své firmy? Rádi pro vás připravíme firemní školení na míru vašim potřebám.
Více informací o firemních školeních na míru.

Lektoři

Petr Dědeček
Petr Dědeček
Executive Director, Investment Banking
Patria Corporate Finance, a.s.
Linkedin profil
Petr Dědeček je zodpovědný za řízení týmu Patria Corporate Finance a nejvýznamnějších projektů pro domácí a zahraniční klienty v oblasti Corporate Finance (M&A, divestice, oceňování, příprava fairness opinion). Petr má přes 20 let zkušeností v oblasti firemních financí a kapitálových trhů (3 roky v Komerční bance a 20 let ve skupině Erste Bank). Před příchodem do Patrie, Petr pracoval v oblasti Corporate Finance v rámci Erste Group, kde se podílel na významných transakcích jak lokálního, tak regionálního charakteru. Mezi jeho nejvýznamnější transakce patří: poradenství konsorciu infrastrukturálních fondům Borealis Infrastructure a Allianz Capital Partners při akvizici společnosti Net4Gas, poradenství společnosti ČEZ při mnoha transakcích a projektech v regionu CEE, poradenství fondu Infracapital při akvizici teplárenské společnosti GGE, poradenství vlastníkům při vstupu minoritního investora do společnosti ZOOT apod. Petr se také podílel na přípravě mnoha ocenění a tzv. fairness opinion. Získal také zkušenosti z privatizačních transakcí v ČR (Technoexport, Severočeské doly, VÍTKOVICE STEEL apod.), ale i jiných zemí regionu CEE (Rumunsko, Slovensko a Srbsko). Je člen představenstva a Executive Director Patria Corporate Finance. Titul inženýra získal na Českém vysokém učení v Praze - Fakultě strojní, v oboru Řízení a management strojírenského podniku.
Vladimír Vostrikov
Vladimír Vostrikov
Investment Banking, Consultant
Linkedin profil
Vladimír Vostrikov pracoval jako Associate Director v Patria Corporate Finance, kde byl zodpovědný za řízení a exekuci M&A transakcí a valuací. Vladimír má více než 13 let zkušeností, primárně v oblasti firemních financí, ale také na kapitálovém trhu a ve firemním řízení. Před příchodem do Patrie pracoval pro Erste Group, kde měl na starosti projekty v rámci dluhových kapitálových trhů (se zaměřením na státy a státní organizace) a podílel se například na úpisu dluhopisů pro Mezinárodní Investiční banku v Rumunsku nebo odkupu dluhopisů na Slovensku. Předtím pracoval pro Sberbank, kde měl na starosti lokální projekty akvizičního financovaní pro Ruské konglomeráty. Dříve zastával řídicí funkci v technologickém startupu a také pracoval pro Citibank, kde měl na starosti dceřiné společnosti nadnárodních korporací. Vladimír získal postgraduální diplom na Leicesterské univerzitě v oboru Finance.
Jiří Hlaváč
Jiří Hlaváč
auditor a daňový poradce, partner
TPA Valuation & Advisory s.r.o.
Linkedin profil
Auditor, daňový poradce a soudem jmenovaný znalec v oboru ekonomika, odvětví ceny a odhady, se specializací na oceňování podniků. Je absolventem VŠE v Praze. Dále je členem pracovní skupiny pro oceňování Crowe Horwath, Komory auditorů České republiky, Komory daňových poradců České republiky a členem Sekce daně z příjmů právnických osob Komory daňových poradců. Působí také jako zkušební komisař pro zkoušky insolvenčních správců. Jiří Hlaváč je specialistou na oceňování, strukturování transakcí, due diligence, projekty fúzí a restrukturalizace. Délka jeho profesionální praxe je více než 19 let. Externě rovněž přednáší na Fakultě financí a účetnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, spolupracuje také s několika vzdělávacími agenturami a publikuje v odborných časopisech.

Místo a čas konání

Grandior Hotel Prague
Na Poříčí 42, Praha 1
tel: +420 226 295 111

25. - 26. 11. 2020 | středa - čtvrtek | 09:00 - 17:00
Přidat událost do kalendáře

Na případnou změnu Vás včas upozorníme.

1.09Hodnocení akce

Dojmy účastníků

"Líbila se mi jednoduchost a přehlednost přednášejících. Pokusím se využít oceňovací modely."
Helena Š. , Ekonom - analytik, S u b t e r r a  a.s.
"Po delší době seminář, kdy jsem ani jednou nezývnul a neuvažoval o odchodu. :) Díky, budu doporučovat dále."
Ondřej P. , Jednatel / Finanční ředitel, Altestra s.r.o.
"Praktické příklady."
Filip F. , Finanční analytik, Československá obchodní banka, a. s.
"Líbila se mi odbornost lektorů - lidé z praxe a také insighty lektorů z reálných transakcí."
Martin B. , Consultant, PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o.
"Výborná štruktúra -> proces + detail + finančná stránka + právny background."
Plamen M. , Manager of Downstream Planning & Controlling, SLOVNAFT, a.s.
další reference

Odpovědný manažer

Eva Kybicová
eva.kybicova@controlling.cz
+420 734 402 989

OBJEDNAT19 500 Kč bez DPH
Hygienická opatření v Controller Institutu
Inspirace pro Vás

Cyklus Acquisition Manager

Další akce z cyklu:

Kontaktní údaje:

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.

nahoru
Controller Institut, Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Telefonní spojení: +420 224 314 410
Email: info@controlling.cz

IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348

© 2019 Controller Institut